שקט מתוח בדרום; מחבלים שפתחו באש נורו בקבטיה

    קובי פינקלר No Comments on שקט מתוח בדרום; מחבלים שפתחו באש נורו בקבטיה

    ארגוני הטרור ברצועה טרם פתחו באש בתגובה לחיסול בכירי הג'יהאד האיסלאמי | יהודה ושומרון: בקבטיה חוסלו שני מחבלים שפתחו בירי על כוח צה"ל

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות בדרום הארץ במסגרת מבצע מגן וחץ: הלילה עבר על תושבי הדרום ללא ירי מצידם של הפלסטינים בעזה. זה יותר מעשרים וארבע שעות שבארגוני הטרור עדיין לא ביצעו ירי תגובה לחיסולם של שלושת הבכירים בג'יאהד האיסלאמי שחוסלו על ידי ישראל. החשש כעת הוא מירי טילי נט בכינון ישיר מעזה לישראל.

    דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, אמר הבוקר בריאיון לגל"צ: "באופן מפתיע וחריג לא היה שום ירי רקטי למדינת ישראל. חמאס הוא הריבון בעזה והתנהלותו מדברת בעד עצמה – אנחנו מקווים שנגיע לסגירה אך מוקדם לדבר על זה. צריך להיות במוכנות מבצעית גבוהה לתקיפה".

    החל מאתמול פונו יותר מ-4,000 תושבים מיישובי העוטף ומשדרות מחשש להסלמה ולירי רקטות לישובים. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול כי "אפשר והמערכה תארך כמה ימים".

    במשרד החינוך הבהירו, כי היום (רביעי) לא יתקיימו לימודים בכלל מוסדות החינוך, ובתוך כך גם מוסדות החינוך המיוחד, ברשויות המקומיות שבטווח ה-40 ק"מ מרצועת עוטף עזה, בהתאם להנחיית פיקוד העורף.

    הבית הלבן פרסם הלילה הודעה בה נאמר כי ארה"ב עוקבת מקרוב אחר התקיפות של ישראל ברצועת עזה, שבהן נהרגו באופן טראגי עשרה אזרחים. "אנו קוראים לכל הצדדים להימנע מהסלמה, עם זאת ישראל יש את הזכות להגן על עצמה", נאמר בהודעה האמריקנית.

    במקביל, בזירת איו"ש – הפלסטינים מדווחים על שלושה הרוגים בפעילות של צהל בקבאטיה דרומית לג'נין, הישראלים ביצעו מעצר של מבוקשים. הפלסטינים דיווחו כי גופתו של אחד מהם נלקחה על ידי צה"ל. מצה"ל נמסר כי במהלך הלילה בפעילות הכוח זיהה רכב חשוד עם חמושים שירו לעברם. הכוח ביצע ירי מדויק והרג את שני המחבלים. ברכב נמצאו אקדח ורובה m16.

    כוננות שיא ברחבי הארץ לאור הצהרות ראשי מערכת הביטחון

    שר הביטחון בהצהרה: "נערכים למערכה בכמה זירות"

    אלוף במיל' עמוס גלעד: "המכה לג'יהאד היא הסיבה לשקט"

    עלייה בפניות למוקדי ה'חוסן': כך תקבלו סיוע



    0 תגובות